Hübriidrehvid, nagu RIDEMAX IT 696 ja RIDEMAX IT 697 (M+S), on erinevatesse töö- ja ilmastikuoludesse ideaalsed, alates kohanemisvõimest erinevatel pindadel kuni pinnase väiksema tihendamiseni.
Seregno (Itaalia), 14. detsember 2022 – Hübriid on määratluse järgi miski, mis tuleneb kahe erineva elemendi kombinatsioonist ja mis tänapäeval määrab meie elu üha rohkem.
Kujutage ette põllumajandustootjat, kes teeb oma tööd peamiselt traktoriga ja peab toime tulema nii pikkade sõitudega maanteel kui ka põllutöödega. Mõlemas olukorras maksimaalse jõudluse saavutamiseks oleks tüütu ja töömahukas vahetada sõidukit või selle rehve iga kord, kui pind muutub.
Hübriidtoote idee ongi pärit sellistest olukordadest. See on vastus põllumajandustootjate vajadusele kasutada üht tüüpi rehvi, mis on mitmekülgne nii põllul kui ka maanteel, vastupidav ja sobib erinevatele pindadele ning tagab hea veojõu, suure kandevõime ja suurepärase vastupidavuse.
Keeruline vajadus, mida BKT suudab täita.
Kuidas? On olemas hübriidrehvid, mis kombineerides keskosas tööstuslikku turvisemustrit ja välimises osas põllumajanduslikku turvisemustrit ühendavad kahe rehvitüübi jõudluse ja omadused ning toovad mõlemast välja parima. Need rehvid pakuvad kasutajale võimalust valida olenevalt pinnast erinevat rõhku. Näiteks saab neid kasutada madalama rõhuga, et luua suurem kokkupuutepind maapinnaga, vähendades seeläbi pinnase tihendamist põldudel ja rehvide kulumist maanteel ning hõlbustades sõitmist pehmemal maastikul.
Aga see pole veel kõik. Mitmekülgsus tähendab lisaks erinevatele maastikutüüpidele ka erinevatele ilmastikuoludele sobivust. Lumi ei ole BKT hübriidrehvidele probleem – neid kasutatakse sageli lumekoristuseks ja muudeks talvisteks töödeks tänu turvisemustri suuremale haarduvusele ja veojõule.
Kõigi nende olukordade jaoks sobivad eriti hästi BKT hübriid-radiaalrehvid RIDEMAX IT 696 ja RIDEMAX IT 697 (M+S). Need on põllumajandustootjatele ja töövõtjatele talvel õige lahendus, sest on stabiilsed, vastupidavad ja maksimaalse jõudlusega ka madalal temperatuuril. Mainitud rehvid tagavad erakordse kandevõime erinevatel pindadel, väiksema veeretakistuse, mis säästab rohkem kütust, ja suurepärase vastupidavuse.
RIDEMAX IT 697 (M+S), mis tagab veelgi suurema veojõu ja parema haarduvuse tänu turvise klotsmustrile, sobib eriti hästi kasutamiseks nii kuival pinnal kui ka lumisel, jäisel, märjal ja mudasel maastikul, ilma et oleks vaja kasutada lumekette.
Hübriidrehvide peamine märksõna on niisiis mitmekülgsus ja me ootame huviga BKT järgmisi uuendusi selles vallas, mis suurendavad veelgi juba niigi ulatuslikku ning pidevalt laienevat ja arenevat tootevalikut.