Suured kaubamärgid tõstavad Hiinas hindu

Suured kaubamärgid tõstavad Hiinas hindu

15.01.2025
 Continental teatas oma kirjas, et toodete ja teenuste kvaliteedi tagamiseks tõstetakse alates 1. veebruarist nii firma lipulaeva Continentali kui ka Vikingi kaubamärgi hindu. Continentali sõnul leevendab kuni kolmeprotsendiline hinnatõus kulusurvet, tagades samas partneritele ja turule stabiilsed tarned.

 Ka Michelin on oma partneritele teada andnud, et kohandab autode, kergkaubikute ning veokite rehvide hindu Hiinas ja Mongoolias. Kavandatav hinnatõus jääb kolme kuni kaheksa protsendi vahele ja jõustub 20. jaanuaril. Michelin rõhutab, et on sunnitud hindu tõstma, et jätkata kvaliteetsete ja vastupidavate toodete pakkumist ning tagada ettevõtte terve ja stabiilne tegevus.

 Lisaks on Sumitomo Rubber (Hiina) teatanud Dunlopi sõiduautorehvide ligikaudu kolmeprotsendilisest hinnatõusust, mis jõustub 1. jaanuaril 2025. Ettevõtte sõnul on see vajalik selleks, et jätkata kvaliteetsete toodete ja teenuste pakkumist oma klientidele ja tarbijatele ning tagada ettevõtte tegevuse jätkusuutlikkus.